6 juli tot en met 21 juli 2016 - Reisverslag uit Sotogrande, Spanje van Jade Smolders - WaarBenJij.nu 6 juli tot en met 21 juli 2016 - Reisverslag uit Sotogrande, Spanje van Jade Smolders - WaarBenJij.nu

6 juli tot en met 21 juli 2016

Door: Jade Smolders

Blijf op de hoogte en volg Jade

21 Juli 2016 | Spanje, Sotogrande

Mijn laatste blog schrijf ik vanuit Nederland. Het avontuur zit er namelijk weer op. 15 juli ben ik terug naar Nederland gevlogen, nadat ik 10 weken in Spanje heb geleefd. Na een week in Nederland te zijn ben ik wel weer gewend. Misschien komt dat ook wel omdat het hier nu ook lekker weer is.

De laatste week hebben we veel opdrachten afgerond en besproken wat we in Nederland voor Sotogrande Exclusive zouden kunnen doen. De samenwerking is van beide kanten erg goed bevallen, vandaar dat we dat willen doorzetten. Voor de meeste opdrachten maakt de afstand niet uit. En dan heb ik natuurlijk ook weer een goede reden om zo af en toe eens naar Sotogrande te gaan.

Ik heb een super leuke, leerzame en gezellige tijd gehad in Sotogrande. Bij Monique en Ron hebben we ons altijd 'thuis' gevoeld. Ook in het bedrijf werden we meteen opgenomen. We waren geen stagiaires maar echte werknemers, zo werden we behandeld. We mochten overal mee naar toe en het vertrouwen in ons lag hoog. Ook dit heeft er voor gezorgd dat de tien weken zo voorbij waren.

In 1 zin: ik heb er een super ervaring bij die niemand mij meer kan afpakken!

Hasta luego

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jade

Van 7 mei tot en met 15 juli ga ik stage lopen in Spanje bij Sotogrande Exclusive. Neem een kijkje op de website van het bedrijf: www.sotograndexclusive.com/#

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 1447
Totaal aantal bezoekers 3750

Voorgaande reizen:

07 Mei 2016 - 15 Juli 2016

Buitenlandstage

Landen bezocht: